Bliv økonomimedarbejder hos BogføringDanmark på Frederiksberg

BogføringDanmark søger en økonomimedarbejder med ansvar til vores spændende kontor på Frederiksberg. Arbejdet som økonomimedarbejder: Vi søger en person, som elsker tal, systemer og IT-udfordringer, har en positiv og nysgerrig attitude med lyst til at arbejde på et område med meget ny udvikling.
Dine kvalifikationer: Du har enten en bred erfaring indenfor økonomi, regnskab og bogføring eller er forholdsvis nyudlært Cand.merc.aud, HD(R) med kortere erhvervserfaring. BogføringDanmark tilbyder: Hos BogføringDanmark tilbyder vi et arbejde, hvor både kunden og vores medarbejdere er i centrum. Vi arbejder med spændende og lærerige opgaver, der udfordrer og udvikler medarbejderne.

BogføringDanmark tilbyder

Hos BogføringDanmark tilbyder vi et arbejde, hvor både kunden og vores medarbejdere er i centrum. Vi arbejder med spændende og lærerige opgaver, der udfordrer og udvikler medarbejderne. Vi har en rar og fri omgangstone og arbejdet foregår i vores hyggelige lokaler på Frederiksberg, tæt ved den nye Metro. Vi deler lokaler og ejerskab med ADDCO P/S Godkendte Revisorer.
Vi har en rar og fri omgangstone og arbejdet foregår i vores hyggelige lokaler på Frederiksberg, tæt ved den nye Metro. Vi deler lokaler og ejerskab med ADDCO P/S Godkendte Revisorer. Vi er alle dedikerede til at hjælpe vores kunder med deres udfordringer i hverdagen og hjælpe dem med at skabe succes i deres virksomheder. Vi arbejder hovedsaligt med små og mellemstore ejerledede virksomheder.
Vi arbejder på at minimere overarbejde og skabe rum for medarbejderne, så der er plads til den enkeltes ønsker til arbejdstid og arbejdsbelastning
Det praktiske: Du er meget velkommen til at kontakte Carsten Ågård, hvis du har spørgsmål til stillingen på 44 92 26 22. Ansøgningen sendes pr. mail til This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.. Enhver henvendelse behandles hurtigt, seriøst og med diskretion og fortrolighed.
Ansøgningsfristen er hurtigst muligt og med ansættelse pr. 1. april 2019 eller snarest muligt.

Bliv revisor hos ADCCO på Frederiksberg

ADDCO P/S Godkendte revisorer søger en revisorassistent til vores spændende og hyggelige kontor på Frederiksberg.
Arbejdet som revisor: Vi søger en person, som elsker at have med kunder at gøre og møde dem med en positiv og nysgerrig attitude, har et højt fagligt niveau og et ønske om altid at lære nyt. Du vil som revisor hos ADDCO skulle arbejde selvstændigt i et lille team, med ansvar og kontakt for mange virksomheder og yde dem rådgivning og assistance indenfor revision, regnskab, skat og moms.
Dine kvalifikationer: Du har minimum 1 års erfaring som revisor medarbejder, men gerne mere. Du må gerne have afsluttet eller være i gang med en HD (R) eller Cand.merc.aud.

ADDCO tilbyder

Hos ADDCO tilbyder vi et arbejde, hvor både kunden og vores medarbejdere er i centrum. Arbejdet foregår i vores hyggelige lokaler på en stille villavej på Frederiksberg, tæt ved den nye Metro. Vi har stor respekt for at både hjemmelivet og arbejdslivet skal hænge sammen, herunder eventuelt lysten til at videreuddanne sig. Vi tilbyder en løn efter kvalifikationer og mulighed for kurser og uddannelse.
Vi er i dag 11 mand, hvoraf 4 er registrerede revisorer, vi er alle dedikerede til at hjælpe vores kunder med deres udfordringer i hverdagen og hjælpe dem med at skabe succes i deres virksomheder. Vi arbejder hovedsaligt med små og mellemstore ejerledede virksomheder.
Det praktiske: Du er meget velkommen til at kontakte registreret revisor Kaspar Kristoffersen, hvis du har spørgsmål til stillingen på 44 92 26 22. Ansøgningen sendes pr. mail til This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.. Enhver henvendelse behandles hurtigt, seriøst og med diskretion og fortrolighed. Ansøgningsfristen er hurtigst muligt og med ansættelse senest pr. 1. august.
Dronning Olgas Vej 43A - 2000 Frederiksberg - Tel.: 44 922 622